Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Přispějte na tísňovou službu Anděl Strážný, díky které mohou senioři zůstat ve svých domovech

Anděl strážný z.ú. Praha - Nové Město  (mapa) 2 737 přispělo

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Anděl strážný z.ú.

Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.

 Upozornit na nové nabídky

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku

Přehled nabídky

Celkem vybráno
297 865 Kč
2737 lidí přispělo
5,0

Skvělé, i trochu málo potěší, když přispěje více lidí a sečte se to :-)

Jiří
Tísňová služba dostupná nonstop 365 dní v roce
Hlídá seniory doma i venku na procházkách
Dispečink kontaktuje záchrannou službu či rodinu
Celkem vybráno
297 865 Kč
2737 lidí přispělo
Varianty (3)
Tísňová služba dostupná nonstop 365 dní v roce
Hlídá seniory doma i venku na procházkách
Dispečink kontaktuje záchrannou službu či rodinu

Přispějte na tísňovou péči Anděl Strážný, díky které mohou senioři zůstat žít ve svých domovech.

„Moci i ve stáří žít doma a cítit se bezpečně.“ To je jedno z největších přání seniorů. Pomozte nám ho splnit. 9 z 10 seniorů si přeje žít a dožít doma, přesto 9 z 10 seniorů žije a umírá v nemocnicích či ústavech. Zapojte se do sbírky organizace Anděl Strážný a pomozte nám to změnit. Anděl Strážný díky monitorovacím zařízením a nepřetržité tísňové lince umožňuje seniorům zůstat žít i ve stáří ve svých domovech a cítit se tam v bezpečí.

365 dní v roce a 24 hodin denně jsou totiž pod dohledem, zároveň ale zůstává zachováno jejich soukromí. Díky tomu se mohou i nadále starat o svou zahrádku a domácí mazlíčky, mohou přijímat návštěvy či se ze svého oblíbeného křesla dívat na televizi. Zkrátka mohou dělat věci, na které jsou zvyklí a které jim dělají radost.

Jak tísňová péče funguje?

Tísňová péče přímo navazuje na ostatní sociální služby (např. pečovatelské služby, osobní asistence aj.) a vhodně je doplňuje. Zprostředkovává pomoc v případě zhoršení zdravotního stavu, pádu nebo jiné krizové životní situace.

Klienti jsou přes zapůjčené monitorovací zařízení s SOS tlačítkem nepřetržitě propojeni s dispečinkem tísňové péče. Pracovníci dispečinku přistupují ke každému klientovi individuálně na základě jeho potřeb a v případě krizové situace kontaktují záchrannou službu, rodinu nebo další kontaktní osoby.

Dostupná péče pro osamělé seniory

Většina seniorů si přeje prožívat své stáří doma a věnovat se i v pokročilém věku svým koníčkům a tomu, co je naplňuje. Bohužel se stářím přibývají zdravotní neduhy, které se mohou projevovat náhlým zhoršením zdravotního stavu, častými pády apod. V krizové situaci je stěžejní včasné poskytnutí pomoci, s níž se úměrně zvyšuje i pravděpodobnost plného zotavení. Pokud přijde pomoc pozdě, může to mít fatální následky. Čas zde hraje velice důležitou roli.

Řešením problematiky stárnoucích rodičů a prarodičů může být právě tísňová péče, díky které je senior pod nepřetržitým dohledem. Ne každý senior nebo jeho rodina o této možnosti ví a mnozí se o tísňové službě dozví až ve chvíli, kdy již nějakou krizovou situaci prožili a nechtějí, aby se to opakovalo. Často si pak rodina nebo senior říkají: „Škoda, že jsme o této službě nevěděli dříve, mohli jsme se této nepříjemné zkušenosti vyhnout, mohlo to dopadnout jinak.“

Z těchto důvodů Anděl Strážný intenzivně pracuje na zvyšování osvěty o tísňové péči a snaží se dostat tento poměrně stále nový typ sociální služby, který zachraňuje lidské životy a pomáhá rodinám v péči o jejich blízké, více do povědomí.

Příspěvkem podpoříte bezpečné a spokojené stáří

Líbí se vám myšlenka spokojeného stáří, kdy babičky a dědečkové, kteří se celý život starali o své děti a vnoučata, zůstávají žít v bezpečí svých domovů a nemusí se ve stáří stěhovat do domovů pro seniory nebo domovů s pečovatelskou službou? Pokud ano, pak je nyní vhodná chvíle tuto myšlenku podpořit – přispějte do sbírky, podpořte činnost Anděla Strážného.

Veškerý výtěžek se využije na pomoc seniorům, zdravotně a sociálně znevýhodněným občanům formou zajištění služby tísňové péče a aktivizační (povídavé) linky. Dále půjde výtěžek na úhradu nezbytných nákladů vyplývajících ze zabezpečení poskytovaných forem pomoci, tj. na úhradu telefonních poplatků a IT služeb v rámci správy pultu tísňové péče a v neposlední řadě na nákup nových monitorovacích zařízení včetně jejich vývoje, pravidelných servisů a nákupů náhradních dílů (nabíječky, baterie a náramky).

Komu konkrétně Anděl Strážný pomohl a pomáhá?

Službě vděčí za pomoc například paní Alexandra (82 let) z Prahy, která se o tísňové péči Anděla Strážného dozvěděla až v nemocnici, kde se zotavovala po vážném pádu. Upadla ve svém bytě a nemohla se sama zvednout. V té době ještě neměla zřízenou službu tísňové péče a tedy si ani nemohla hned zavolat pomoc. Kvůli této nepříjemné zkušenosti neváhala a po návratu z nemocnice se stala klientkou Anděla Strážného. Paní Alexandra o Andělu Strážném říká, že by již neměnila, a mrzí ji, že o službě nevěděla dříve, protože se této nepříjemné zkušenosti mohla vyhnout.

Tísňovou péči si pochvaluje i pan Ladislav (67 let) z Hradce Králové, který se o ní dozvěděl díky osvětové činnosti Anděla Strážného v rádiu. Neváhal a ještě ten samý den službu poptal. Kvůli zrakovému postižení je pro pana Ladislava velmi obtížné dohledávat jakékoliv informace standardní cestou a o existenci tísňové péče neměl do této doby ponětí. Díky poslechu svého oblíbeného pořadu se však o Andělu Strážném dozvěděl a ten ho od té doby doprovází každý den.

Vyjma nepřetržitého dohledu využívá pan Ladislav i možnost Povídavé linky pro osamělé seniory. A aby toho nebylo málo, Anděl Strážný splnil panu Ladislavovi i jeho dlouholeté přání a zprostředkoval mu rozhovor pro rádio, které tak rád poslouchá.

Více o organizaci

Registrovaná sociální služba Anděl Strážný poskytuje již od roku 2011 tísňovou péči v rámci celé České republiky, od Aše až po Frýdek-Místek. Anděl Strážný je zároveň chráněným pracovištěm, které zaměstnává osoby se zdravotním postižením. O klienty se stará tým sociálních pracovníků a dispečerů, kteří přistupují ke všem klientům individuálně dle jejich potřeb.

Klientům je poskytována pomoc 24/7, 365 dní v roce. Veškerá jednání a nastavení služby probíhají při osobních schůzkách v domovech klientů, a to z důvodu, aby se vyhnuli zbytečným výdajům za cestování a stresu z cest. Pokud i vy řešíte problematiku stárnoucích rodičů či prarodičů, neváhejte požádat o pomoc Anděla Strážného na bezplatné nonstop lince 800 603 030.

Nahoru